Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

realestatenews.gr

Παράταση για τα 1000 ακίνητα

Παράταση 12 ημερών αποφάσισε να δώσει η διοίκηση της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) στην ημερομηνία κατάθεσης προσφορών για το διαγωνισμό που αφορά τον έλεγχο 3.000 κρατικών ακινήτων και το τεχνικό / νομικό ξεκαθάρισμα 1.000 εξ' αυτών προκειμένου στη συνέχεια να αξιοποιηθούν από το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ). Νέα ημερομηνία ορίστηκε η 29η Σεπτεμβρίου με τον προϋπολογισμό του διαγωνισμού να ξεπερνά τα 6.000.000 ευρώ. Πρόκειται να επιλεγούν τρεις κοινοπραξίες νομικών γραφείων και συμβούλων μηχανικών, καθώς και ένας όμιλος που θα αναλάβει τη διαχείριση ολόκληρου του έργου και την παραλαβή των παραδοτέων. Προϋπόθεση για την υλοποίησή του είναι η εξασφάλιση πόρων από το επόμενο ΕΣΠΑ, καθώς θα απαιτηθούν σημαντικά κεφάλαια, αλλά για πρώτη φορά θα ενταχθεί σε ενιαία βάση δεδομένων και θα ξεκαθαρίσει το νομικό καθεστώς χιλιάδων ακινήτων. Η επιλογή των 1.000 ακινήτων θα γίνει μετά από νομικό και τεχνικό έλεγχο μεταξύ 3.000 ακινήτων σε όλη τη χώρα, με κριτήρια οικονομικά, εμπορικότητας, γεωγραφικά και τεχνικά. Ο επιμερισμός του έργου είναι γεωγραφικός και κατανέμεται σε τρεις γεωγραφικές ενότητες: (α) Περιφέρειες Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, (β) Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας και (γ) Περιφέρειες Θεσσαλίας, Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Νήσων Β. Αιγαίου, Ν. Αιγαίου και Κρήτης.

Πρωταθλητές στους φόρους

Το ελληνικό Δημόσιο εξοντώνει τις επιχειρήσεις εξαιτίας των υψηλών φόρων και των ασφαλιστικών εισφορών, αλλά και του ασταθούς φορολογικού συστήματος που τροποποιείται διαρκώς.

 

Είναι ενδεικτικό ότι η Ελλάδα κατατάσσεται στην 29η θέση ανάμεσα στις 35 χώρες του ΟΟΣΑ στον φετινό Δείκτη Διεθνούς Φορολογικής Ανταγωνιστικότητας του Tax Foundation που αξιοποιεί στοιχεία του 2018 και παρουσιάζεται από το ΚΕΦίΜ.

 

Ο δείκτης συνυπολογίζει, μεταξύ άλλων, τις επιδόσεις κάθε χώρας στους εταιρικούς φόρους, στους φόρους ατομικού εισοδήματος, στους καταναλωτικούς φόρους και στους φόρους ακίνητης περιουσίας.

 

Σε σχέση με το 2017, η Ελλάδα υποχώρησε σε τρεις επιμέρους τομείς του δείκτη: τους εταιρικούς φόρους, τους φόρους επί της ιδιοκτησίας και τη φορολογία της κατανάλωσης.

 

Συγκεκριμένα και σε ό,τι αφορά την εταιρική φορολόγηση, η οποία, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, έχει τη σημαντικότερη επίδραση στην οικονομική μεγέθυνση, κατά την τελευταία πενταετία η Ελλάδα έχει υποχωρήσει 10 θέσεις – από την 15η θέση το 2014, σήμερα βρίσκεται στην 25η. Οπως μάλιστα υπογραμμίζεται στη μελέτη, ο συντελεστής της εταιρικής φορολόγησης στην Ελλάδα βρίσκεται στο 29% ή διαφορετικά 5,1 μονάδες πάνω από τον μέσον όρο των χωρών του ΟΟΣΑ.

 

Η Ελλάδα έχει από τους υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές στην Ευρώπη που φθάνουν το 39,65% (συντελεστές κερδών και μερισμάτων), εξέλιξη που υπονομεύει προφανώς την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.Από το 26% που ήταν το 2014 ο συντελεστής εταιρικής φορολόγησης έφθασε το 29%, ενώ ο φόρος στα μερίσματα εκτινάχθηκε από το 10% στο 15%.

 

Πάντως, συγκριτικά με το περυσινό έτος η θέση της χώρας μας βελτιώθηκε κατά μία θέση, εξέλιξη που προφανώς δεν είναι για πανηγυρισμούς. Κάτω από την Ελλάδα βρίσκονται το Ισραήλ, η Πορτογαλία, η Πολωνία, η Ιταλία και η Γαλλία. Μάλιστα, η Γαλλία (για πέμπτο συνεχόμενο έτος) έχει το λιγότερο ανταγωνιστικό φορολογικό σύστημα στον ΟΟΣΑ, καθώς έχει από τους υψηλότερους συντελεστές φόρου εισοδήματος στον ΟΟΣΑ, υψηλό φόρο ακίνητης περιουσίας, ενώ ταυτόχρονα έχει υψηλούς συντελεστές στα μερίσματα αλλά και στα κεφαλαιουχικά κέρδη.

 

Οπως προκύπτει από την έκθεση, η χώρα μας υποχώρησε έξι θέσεις σε ό,τι αφορά τη φορολόγηση επί της ιδιοκτησίας και δύο θέσεις στη φορολόγηση της κατανάλωσης, έχοντας έναν από τους υψηλότερους φόρους προστιθέμενης αξίας (24%) μεταξύ των χωρών τον ΟΟΣΑ, υψηλότερο από τον μέσο όρο του οργανισμού κατά 4,9%.

 

Ακρίβηναν τα υλικά και το κόστος κατασκευής

Κατά 2,1 % αυξήθηκε στο δεύτερο τρίμηνο 2010 ο γενικός δείκτης τιμών κόστους κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών, σε σχέση με πέρυσι, ενώ ο δείκτης τιμών υλικών αυξήθηκε τον Ιούνιο κατά 3,4 % σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.
Αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η Στατιστική:
Ο Γενικός Δείκτης Τιμών Κατηγοριών Έργων Κατασκευής Νέων Κτιρίων Κατοικιών του 2ου τριμήνου 2010, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του 2ου τριμήνου 2009, σημείωσε αύξηση 0,3%, έναντι μείωσης 0,3%, που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση των δεικτών του έτους 2009 προς το 2008.
Ο δείκτης κατά το 2ο τρίμηνο 2010, σε σύγκριση με το δείκτη του 1ου τριμήνου 2010, σημείωσε αύξηση 0,1%, έναντι καμίας μεταβολής, που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών του έτους 2009.
Ο Γενικός Δείκτης Τιμών Κόστους Κατασκευής Νέων Κτιρίων Κατοικιών του 2ου τριμήνου 2010, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του 2ου τριμήνου 2009, σημείωσε αύξηση 2,1%, έναντι μείωσης 0,6%, που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση των δεικτών του έτους 2009 προς το 2008.
Ο δείκτης κατά το 2ο τρίμηνο 2010, σε σύγκριση με το δείκτη του 1ου τριμήνου 2010, σημείωσε αύξηση 0,9%, έναντι καμίας μεταβολής, που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών του έτους 2009.
Ο Γενικός Δείκτης Τιμών Υλικών Κατασκευής Νέων Κτιρίων Κατοικιών του μηνός Ιουνίου 2010, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιουνίου 2009, σημείωσε αύξηση 3,4%, έναντι μείωσης 2,8% που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση των δεικτών του έτους 2009 προς το 2008.
Ο Γενικός Δείκτης κατά το μήνα Ιούνιο 2010, σε σύγκριση με το δείκτη του Μαΐου 2010, δε σημείωσε μεταβολή, έναντι αύξησης 0,1%, που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών του 2009 προς το 2008.
Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Ιουλίου 2009 – Ιουνίου 2010, σε σύγκριση προς τον ίδιο δείκτη του δωδεκαμήνου Ιουλίου 2008 – Ιουνίου 2009, παρουσίασε αύξηση 0,6%, έναντι αύξησης 3,4%, που σημειώθηκε κατά το αντίστοιχο προηγούμενο δωδεκάμηνο.
Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν στο πετρέλαιο κίνησης (31,3 %), στις χαλκοσωλήνες (25,2 %) και τα χάλκινα καλώδια (13,4 %), στο σίδηρο οπλισμού (13,2 %) και στους σωλήνες (11 %). Μειώσεις καταγράφηκαν στα τούβλα (2,6 %), τις γυψοσανίδες (2,6 %), την πολυουρεθάνη (2,2 %) και τους ανελκυστήρες (0,4 %).

Ας μη φτιάξουμε τους δικούς μας "Εβραίους"

Αφού λοιπον η Κυβέρνηση διαχειρίστηκε τη κρίση με τέτοιο τρόπο ώστε να οδηγηθεί η ελληνική πολιτεία σε καθεστώς διεθνούς οικονομικού ελέγχου τώρα φαίνεται ότι αρχίζει η δεύτερη φάση του σχεδίου. Να βάλει τους μισούς έλληνες εναντίον των υπολοίπων. Με πρόσχημα την φοροδιαφυγή άρχισε να βάλει κατά των γιατρών και να προειδοποιεί ταυτόχρονα δικηγόρους, συμβολαιογράφους και 1.000.000 επαγγελματίες ότι έρχεται η δική τους σειρά.

Μία στάση , πολύ γνωστή που έχει εφαρμοστεί απο τον Γκαίμπελς με ιδιαίτερη επιτυχία εναντίον των Εβραίων , των κομμουνιστών, των τσιγγάνων , των ομοφυλόφιλων και κάθε ομάδας που ήταν ο εύκολος στόχος για να της αποδοθούν ευθύνες. Που με άλλο προσωπείο έχει εφαρμοστεί απο τον Στάλιν και όλους τους "δημοκράτες" που έτριζε-ή που νόμιζαν ότι έτριζε-η καρέκλα τους.

Αυτή εδώ η ηλεκτρονική εφημερίδα δεν έχει διαφημίσεις. Δεν έχει πάρε δώσε με ΚΑΝΕΝΑ δημόσιο και ιδιωτικό φορέα. Χωρίς έσοδα ,υπάρχει και βγαίνει στον αέρα απο το μεράκι κάποιων επαγγελματιών δημοσιογράφων που θέλουν να λένε τα πράγματα με το όνομα τους. Μπορεί η εκδοχή τους να είναι λαθεμένη.Μπορεί η εκδοχή τους να είναι επηρεασμένη απο τον παραμορφωτικό καθρέπτη της υποκειμενικότητας τους. Μπορεί ακόμα να πέσουν και "θύματα" παραπληροφόρησης. Όμως κάθε λέξη που γράφεται είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ τους. Και έχουν το θάρρος όταν διαπιστώνουν ότι κάνουν λάθος να ζητήσουν συγγνώμη. Αυτές τις δημοσιογραφικές αρχές υπηρετεί αυτή η εφημερίδα.

Και για τον λόγο αυτό δεν μπαίνει στο παιγνίδι να δημιουργήσει τους "Εβραίους" της σύγχρονης Ελλάδας. Γιατί ακόμα και αν φοροδιαφεύγουν - που είναι και το πιθανότερο- έχουν το μικρότερο ποσοστό ευθύνης για τη σημερινή κατάντια αυτής της χώρας. Δηλαδή τι μας λένε ότι φταίνε οι γιατροί για τις υπερβάσεις στους Ολυμπιακούς αγώνες; για τις μίζες, στα εξοπλιστικά; για τα ομόλογα; για τα δημόσια έργα; για το Βατοπαίδι; για τις δουλειές που δίνανε σε αυτές τις περίφημες επενδυτικές τράπεζες που μας οδήγησαν στο να γίνουμε οι "απατεώνες" της Ευρώπης; για το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου; για τις δουλειές με τις τράπεζες; για τα κρυφά καπέλα στα δάνεια και τις χρεώσεις στις καταθέσεις; για το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας; για τα υποβρύχια που γέρνουν; για τα λειψά αεροπλάνα που αγόρασαν; για τα σκάνδαλα της Ζημενς, για τους χειρισμούς της ΔΕΚΑ; για τα ενοίκια που πληρώνει δημόσιο και ταμεία ενώ έχουν κτίρια που αραχνιάζουν;

Λοιπόν υπεύθυνοι για την κατάντια αυτού του τόπου δεν είναι ούτε οι γιατροί, ούτε οι συμβολαιογράφοι, ούτε οι δημόσιοι υπάλληλοι που έκαναν δύο δουλειές , ούτε οι καθηγητές με τα ιδιαίτερα , ούτε οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι με τους μισθούς πείνας. Όχι δεν θα συμβάλλουμε για να τα φορτώσουν τα βάρη αλλού. Δεν θα συμβάλουμε στο να στοχοποιηθούν επαγγελματικές ομάδες ελλήνων -χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα στηλιτεύουμε και δεν θα καταγγέλουμε την παράνομη δράση τους όπου την εντοπίζουμε.

Αλλά ένα είναι σίγουρα αυτοί έχουν το μικρότερο μερίδιο ευθύνης για το σημερινό χάλι της χώρας. Αν θέλουν να βρούν τους υπευθυνους ας ξεκινήσουν απο τα έδρανα της Βουλής. Ας συνεχίσουν με τις διοικήσεις των ΔΕΚΟ που διόρισαν. Και μετά ας πάρουν τους καταλόγους των βουλευτών απο την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Μετά αν θέλουν να κάνουν ακόμη καλύτερη δουλειά ας δούνε ποιοί βουλευτές με την ψήφο τους έδωσαν συγχωροχάρτι στους υπουργούς  που είχαν κατηγορηθεί για σκάνδαλα. Και αμέσως μετά ας κυνηγήσουν όλους εμάς . Και ξέρετε με ποιά αφορμή ; Επειδή τους ψηφίσαμε .Και αυτό αφορά σε όλο το πολιτικό φάσμα που αναζητά άλλοθι σε όλους τους υπόλοιπους προκειμένου να επιβιώσει .

"Κοράκια" κτυπούν υπερχρεωμένους

Αυξημένη προσοχή εφιστoστούν στους στους πολίτες καταναλωτικές οργανώσεις για την εμφάνιση "κορακιών" που υπόσχονται λύση σε υπερχρεωμένους. Σύμφωνα με πληροφορίες απο επίσημες πηγές κυκλοφορούν διάφοροι κύριοι και κυρίες, σε διάφορες υπηρεσίες και όχι μόνο, και με την υπόσχεση ότι θα μεσολαβήσουν, για τη ρύθμιση των χρεών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, εισπράττουν 400 – 800 ευρώ, χωρίς απόδειξη, ισχυριζόμενοι ότι εκπροσωπούν συλλογικό φορέα. Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι, σύμφωνα με το νόμο 3869/2010, ο ρόλος του μεσολαβητή, για τη διαδικασία του εξωδικαστικού συμβιβασμού, για τη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων, έχει ανατεθεί, στους παρακάτω: · Συνήγορο Καταναλωτή, τηλ. 210 6460862, 210 6460814 · Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, στις κατά τόπους νομαρχίες · Ενώσεις Καταναλωτών, που είναι εγγεγραμμένες, στο Μητρώο Ενώσεων Καταναλωτών της Γ.Γ.Κ. του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και το οποίο βρίσκεται, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=185

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki