Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

realestatenews.gr

Ρεκορ για το αδιάθετο απόθεμα

Συγκοινωνούντα δοχεία αποτελούσαν για πολλές δεκαετίες τράπεζες και κτηματαγορά, με τις πρώτες να χορηγούν επί μακρόν στεγαστικά δάνεια, υπερκαλύπτοντας τη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για ακίνητα. Επειτα από μία εξαετία οικονομικής κρίσης, ωστόσο, στη διάρκεια της οποίας τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα υποχρεώθηκαν να κλείσουν τη «στρόφιγγα» του δανεισμού, το δοχείο της κτηματαγοράς μοιάζει να… αδειάζει. Χωρίς πρόσβαση σε ρευστότητα και με δεδομένο ότι στις αρχές του 2009 το 82% των συναλλαγών αγοράς κατοικίας πραγματοποιείτο με τη συμμετοχή τραπεζικού δανεισμού, «πάγωσαν» οποιεσδήποτε αγοραπωλησίες, εκτινάσσοντας στα ύψη τον αριθμό των αδιάθετων ακινήτων. Το αποτέλεσμα είναι σήμερα η κτηματαγορά να «μετρά» περίπου 250.000 ακίνητα, που βρίσκονται στα… αζήτητα, με το μέσο απαιτούμενο χρόνο διάθεσής τους να εκτιμάται σε σχεδόν οκτώ μήνες.

ΑΕΕΑΠ ξενοδοχείων

Το ενδεχόμενο να ιδρύσει ΑΕΕΑΠ για την διαχείριση ξενοδοχείων που συνδέονται με μη εξυπηρετούμενα δάνεια εξετάζει η θυγατρική του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, σύμφωνα με όσα αναφέρουν πηγές προσκείμενες σε αυτήν. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχει σημαντικός αριθμός ξενοδοχειακών μονάδων προς πώληση, με τις περισσότερες από αυτές να είναι μικρομεσαίου μεγέθους. Το εγχείρημα σχετίζεται με το εγχείρημα πώλησης μαζικών χαρτοφυλακίων ακινήτων που σχεδιάζουν ορισμένες συστημικές τράπεζες να «λανσάρουν» από τον Ιούνιο. Ενδεικτικά, όπως έχει αναφέρει το Capital.gr, το πρόγραμμα των πωλήσεων «πακέτων» ακίνητης περιουσίας θα ξεκινήσει από τη Eurobank πιλοτικά τον Ιούνιο, με 1.500 ακίνητά της, τα οποία βρίσκονται τόσο στην Ελλάδα όσο και σε Βουλγαρία, Ρουμανία και Σερβία.

ΠΗΓΗ:Capital.gr

Πως θα αυτονομηθείτε με την... θέρμανση

Προκειμένου να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους ιδιοκτήτες και διαχειριστές πολυκατοικιών για τις προυποθέσεις και τη διαδικασία αυτονόμησης ιδιοκτησιών από την κεντρική θέρμανση πολυκατοικιών, η ΠΟΜΙΔΑ επισημαίνει τα εξής:

 

Σύμφωνα με το πνεύμα της παραπάνω ρύθμισης, σκοπός της οποίας παραμένει η επίτευξη εξοικονόμησης ενέργειας, η απλή ανακοίνωση περί πρόθεσης αποσύνδεσης μιας ιδιοκτησίας από το κεντρικό σύστημα θέρμανσης της πολυκατοικίας, και η θετική ή αρνητική απόφαση της γενικής συνέλευσης των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας δεν αρκεί για να απαλλάξει τον ενδιαφερόμενο από τη συμμετοχή του στις κοινόχρηστες δαπάνες, αν δεν τηρηθούν και όλες οι υπόλοιπες προυποθέσεις που θέτει ο νόμος: Να υλοποιηθεί η πλήρης αποσύνδεση της ιδιοκτησίας από την κεντρική θέρμανση, η μόνωση των σωληνώσεων και η πλήρης εγκατάσταση και δυνατότητα λειτουργίας ενός νέου αυτόνομου συστήματος θέρμανσης της ιδιοκτησίας αυτής με το οποίο θα βελτιώνεται πράγματι η ενεργειακή αποδοτικότητα του κτιρίου σύμφωνα με τη παρ. 5 του άρθρου 2 του π.δ. 420/1987.

 

Αυτό θα πρέπει να διαπιστωθεί από το διαχειριστή του κτιρίου, ο οποίος, προς προάσπιση των συμφερόντων των υπολοίπων συνιδιοκτητών,προκειμένου να προχωρήσει στην απαλλαγή μιάς ιδιοκτησίας από τη συμμετοχή της στις δαπάνες κεντρικής θέρμανσης, έχει όχι απλώς έννομο συμφέρον, αλλά και υποχρέωση, να επαληθεύσει με κάθε κατάλληλο τρόπο, τόσο προληπτικά όσο και κατασταλτικά

 

α) την μελέτη ενεργειακής απόδοσης ή/και την παρεχόμενη τεκμηρίωση από πλευράς της αποσυνδεόμενης ιδιοκτησίας περί της βελτίωσης της ενεργειακής αποδοτικότητας του κτιρίου με την επέμβαση αυτή,και

 

β) την πραγματοποίηση της πλήρους αποσύνδεσης της ιδιοκτησίας από το κεντρικό σύστημα της πολυκατοικίας, της μόνωσης των διερχομένων κοινόχρηστων σωληνώσεων και της εγκατάστασης και λειτουργίας του νέου αυτόνομου και ενεργειακά αποδοτικότερου συστήματος θέρμανσης.

 

Τα ανωτέρω είναι απόλυτα αναγκαία προς αποφυγή προσχηματικών δηλώσεων συνιδιοκτητών προς το διαχειριστή περί δήθεν αποσύνδεσης οι οποίες μοναδικό σκοπό θα έχουν την απαλλαγή από τις σχετικές υποχρεώσεις προς τη διαχείριση του κτιρίου, χωρίς πραγματική πρόθεση αυτόνομης και δυνάμενης να λειτουργήσει -και μάλιστα με τρόπο ενεργειακά αποδοτικότερο-θέρμανσης.

 

Η άποψή μας είναι ότι πραγματική βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας και της εξοικονόμησης ενέργειας στις υπάρχουσες οικοδομές μπορεί να προέλθει κυρίως από την αλλαγή του καυσίμου των κεντρικών καυστήρων από πετρέλαιο σε φυσικό αέριο, ακόμη και με υποχρεωτικό χαρακτήρια για όσες οικοδομές έχουν την ευχέρεια σύνδεσης με το δίκτυο φυσικού αερίου, καθώς και με τον εκσυγχρονισμό των κεντρικών θερμάνσεων και όχι από την αυτονόμηση κάθε ιδιοκτησίας, η οποία θα έχει γενικότερες δραματικές συνέπειες για το επίπεδο διαβίωσης των κατοίκων της πολυκατοικίας, το περιβάλλον αλλά για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων, δεδομένου ότι ο λέβητας κεντρικής θερμάνσεως θα λειτουργεί πλέον με χαμηλότερα φορτία λόγω της αποχώρησης μερικών ιδιοκτησιών από αυτή, με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται έτσι ο βαθμός απόδοσης της εγκατάστασης.

 

Γι΄αυτό, κάθε συνιδιοκτήτης που ενδιαφέρεται να αυτονομήσει την ιδιοκτησία του από το κοινόχρηστο σύστημα θέρμανσης της πολυκατοικίας οφείλει σύμφωνα με το νόμο, να τηρήσει την εξής αυτονόητη διαδικασία:

 

1.     Να ζητήσει εγγράφως από το διαχειριστή της πολυκατοικίας τη σύγκληση της Γενικής Συνέλευσης των συνιδιοκτητών του κτιρίου, με θέμα τη λήψη απόφασης για τη μόνιμη αποσύνδεση από το δίκτυο κεντρικής θέρμανσης του κτιρίου, της ιδιοκτησίαςτου (κύριας μεμονωμένης ιδιοκτησίας) στην οποία προτίθεται να τοποθετήσει ανεξάρτητη μόνιμη εγκατάσταση θέρμανσης με χρήση φυσικού αερίου ή τηλεθέρμανσης ή γεωθερμίας ή αντλιών θερμότητας ή άλλου αυτόνομου συστήματος θέρμανσης. Σε πολυκατοικίες όπου δεν υπάρχει διαχειριστής ή αν ο διαχειριστής της πολυκατοικίας δεν συγκαλέσει εντός τριάντα (30) ημερών τη συνέλευση, ο ιδιοκτήτης συγκαλεί τη συνέλευση αναρτώντας πρόσκληση στην είσοδο του κτιρίου και καθορίζοντας τόπο συνεδρίασης εντός της πολυκατοικίας και ημερομηνία συνεδρίασης που πρέπει να απέχει τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες από την ημερομηνία ανάρτησης της πρόσκλησης.

 

2.     Να τεκμηριώσειεγγράφωςότι η αλλαγή καυσίμου ή η ανεξάρτητη νέα μόνιμη εγκατάσταση θέρμανσης με διαφορετικό τρόπο και καύσιμο βελτιώνουν την ενεργειακή αποδοτικότητα του κτιρίου ή της αποσυνδεόμενης ιδιοκτησίας σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων (Κ.Ε.Ν.Α.Κ.). Συγκεκριμένα ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να προσκομίσει και να καταθέσει στο διαχειριστή και τη Γενική Συνέλευση έγγραφη ενημέρωση για το ποιό αυτόνομο σύστημα θα εγκαταστήσει στην ιδιοκτησία του, με τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του, ώστε να προκύπτει ότι το νέο σύστημα θα λειτουργεί ουσιωδώς αποδοτικότερα από ενεργειακή άποψη, ώστε πράγματι να βελτιώνει συνολικά την ενεργειακή αποδοτικότητα του κτιρίου, όπως ο νόμος ρητά απαιτεί. Το τελευταίο πρακτικά σημαίνει ότι οενδιαφερόμενος συνιδιοκτήτης δεν απαλλάσσεται από τις υποχρεώσεις του προς τη συνιδιοκτησία αν δεν πληρούνται οι δύο προυποθέσεις του νόμου: Η μετάβαση σε ΝΕΟ σύστημα ενεργειακά αποδοτικότερης θέρμανσης, και η ΠΛΗΡΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ και αδειοδότηση της εγκατάστασης του νέου συστήματος εφόσον αυτή απαιτείται, σε τρόπο που να είναι δυνατή η σύννομη λειτουργία του. Συνεπώς κατά την άποψή μας, ΔΕΝ πληροί τις προδιαγραφές του νέου νόμου η μετάβαση:

 

·       Από κεντρικό σύστημα πετρελαίου σε ατομικό σύστημα πετρελαίου.

 

·       Από κεντρικό σύστημα φυσικού αερίου σε ατομικό φυσικού αερίου, καθόσον η ατομική εγκατάσταση ουδέποτε μπορεί να θεωρηθεί ως αποδοτικότερη της κεντρικής-συλλογικής εγκατάστασης θέρμανσης ολόκληρου του κτιρίου, αφού όπως αναφέρεται ανωτέρω οδηγεί στην υποβάθμιση του βαθμού απόδοσης του λέβητα κεντρικής θερμάνσεως.

 

·       Από κεντρικό σύστημα πετρελαίου ή αερίου σε οποιοδήποτε άλλο ατομικό σύστημα πλην τηλεθέρμανσης, γεωθερμίας και των νέων υψηλής απόδοσης αντλιών θερμότητας, όπως κλιματιστικά κλασσικού τύπου ή και inverter κλπ.

 

3.     Nα λάβει από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης (Υ.ΔΟΜ) του οικείου Δήμου την κατ΄άρθρο 29 παρ. 2 εδ. λ) απαιτούμενη «Εγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας» για την  εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης, και σε περίπτωση εγκατάστασης συστήματος φυσικού αερίου, την έγκριση της οικείας Εταιρίας Αερίου.

 

4.     Να αποσυνδέσει με δική του δαπάνη, ευθύνη και επιμέλεια και κατά τρόπο που να μη θίγει τη θέρμανση των ιδιοκτησιών των λοιπών συνιδιοκτητών, την ιδιοκτησία του από το σύστημα κεντρικής θέρμανσης του κτιρίου με μόνωση των σωλήνων της κεντρικής θέρμανσης που διέρχονται από την ιδιοκτησία του και να τη συνδέσει αυτόνομα με το δίκτυο φυσικού αερίου ή να εγκαταστήσει σε αυτήν αυτόνομο σύστημα θέρμανσης ως άνω.

 

5.     Να γνωστοποιήσει στους υπόλοιπους συνιδιοκτήτες της πολυκατοικίας πριν από την έναρξη της εγκατάστασης του αυτόνομου συστήματος θέρμανσης, την αποσύνδεσή του από το σύστημα κεντρικής θέρμανσης του κτιρίου, τον τρόπο όδευσης των σωληνώσεων της παροχής μέχρι την ιδιοκτησία του και το χρόνο έναρξης και την αναμενόμενη διάρκεια των εργασιών εγκατάστασης του νέου συστήματος. Για να μπορεί να αποδειχθεί, η γνωστοποίηση αυτή θα πρέπει να γίνει εγγράφως, τουλάχιστον με ανάρτηση σχετικής ανακοίνωσης στην είσοδο του κτιρίου και παράδοσής της προς το διαχειριστή του κτιρίου.

 

6.     Να εγκαταστήσει τον απαιτούμενο εξοπλισμό σύμφωνα με τις προδιαγραφές ασφαλούς λειτουργίας των εγκαταστάσεων, όπως ορίζονται από τις κείμενες διατάξεις κατά περίπτωση, και να τον τοποθετήσει αποκλειστικά εντός της αυτονομούμενης οριζόντιας ιδιοκτησίας ή σε χώρο που ανήκει στην κυριότητα ή στην αποκλειστική χρήση του. Οι σωληνώσεις της παροχής μπορεί να διέρχονται από την πρόσοψη του κτιρίου ή άλλους κοινόχρηστους χώρους του, σύμφωνα όμως με τους όρους των κείμενων πολεοδομικών διατάξεων.

 

7.     Να εξακολουθήσει να συμμετέχει στις κοινές δαπάνες προληπτικής συντήρησής του και στις τυχόν έκτακτες σχετικές δαπάνες, όπως στη δαπάνη αλλαγής καυστήρα και λέβητα του κτιρίου, είτε λόγω ανάγκης  προσαρμογής τους στις μειωμένες απαιτήσεις λειτουργείας του συστήματος εξ αιτίας της αποσύνδεσης της ιδιοκτησίας του ως και τυχόν άλλων ιδιοκτησιών, είτε αργότερα λόγω παλαίωσής του.

 

8.     Αν έχει ήδη αποσυνδεθείχωρίςτη σύμφωνη απόφαση της πλειοψηφίας της γενικής συνέλευσης των συνιδιοκτητών οφείλει αφενός να τηρήσει όλες τις παραπάνω προυποθέσεις και αφετέρου να εκπληρώσει όλες τις οικονομικές του υποχρεώσεις προς τη διαχείριση για τη θέρμανση του κτιρίου μέχρι και τον μήνα Οκτώβριο 2017.

 

9.     Αν έχει ήδη αποσυνδεθείμετην σύμφωνη απόφαση της πλειοψηφίας της γενικής συνέλευσης των συνιδιοκτητών, συνεχίζει να απαλλάσσεται  πλήρως από κάθε υποχρέωση.

 

10.  Ειδικά για την έγκριση εγκατάστασης νέας παροχής φυσικού αερίου, η σχετική διαδικασία έχει τα εξής στάδια: Πρώτα ο ενδιαφερόμενος υποβάλει αίτηση σύνδεσης και παροχής αερίου προς την Εταιρία Αερίου η οποία διαθέτει δίκτυο στην περιοχή του ακινήτου του. Στη συνέχεια ζητά από τον εγκαταστάτη της επιλογής του οικονομική προσφορά για το κόστος της εσωτερικής του εγκατάστασης και των απαιτουμένων συσκευών λειτουργείας. Ο μηχανικός του εγκαταστάτη εξετάζει την κατάσταση και τις ιδιομορφίες της υφιστάμενης εγκατάστασης και του ακινήτου και καταρτίζει τη σχετική μελέτη εσωτερικής εγκατάστασης και την υποβάλει για έγκριση στην Εταιρία Αερίου. Μετά την έγκριση της μελέτης και την εγκατάσταση του μετρητή από την Εταιρία Αερίου,ο εγκαταστάτης θα κατασκευάσει την εσωτερική εγκατάσταση από το μετρητή έως τα σημεία χρήσης και θα τοποθετήσει τις απαραίτητες συσκευές για τη χρήση του φυσικού αερίου. Μετά την ολοκλήρωση της εσωτερικής εγκατάστασης ο ενδιαφερόμενος θα ζητήσειαπό την Εταιρία Αερίου να πραγματοποιήσει τον τελικό έλεγχο της εγκατάστασης περί αντοχής και στεγανότητας των σωληνώσεων και εξαρτημάτων φυσικού αερίου, μετά από τον οποίο θα αρχίσει η οριστική παροχή φυσικού αερίου στην νέα εγκατάσταση.

Σενάρια για μεταφορά συντελεστή δόμησης

Η Μεταφορά Συντελεστή Δόμησης αναβιώνει για άλλη μια φορά για να νομιμοποιεί αυθαίρετες κατασκευές με το αζημίωτο. Συγκεκριμένα η Τράπεζα Γης θα μεσολαβεί για τη νομιμοποίηση μεγάλων αυθαιρεσιών και ως αντιστάθμισμα θα χρηματοδοτεί τη δημιουργία ελεύθερων κοινόχρηστων χώρων.Ο θεσμός της Μεταφοράς Συντελεστή Δόμησης αποτελεί, από το 1979, τον αποκλειστικό τρόπο αποζημίωσης των ιδιοκτητών διατηρητέων ακινήτων, μνημείων και ακινήτων εντός αρχαιολογικών χώρων και ιστορικών τόπων και από το 2001 εναλλακτικό (έναντι του χρηματικού) τρόπο αποζημίωσης σε είδος, των ιδιοκτητών όσων ακινήτων καθορίζονται ή δεσμεύονται ως κοινόχρηστοι χώροι. Οι αρχικές διατάξεις της Μεταφοράς Συντελεστή Δόμησης καθώς και οι επόμενες που τις αντικατέστησαν (Ν. 880/1979, Ν. 2300/1995 και Ν. 3044/2002) έχουν κριθεί αντισυνταγματικές από το ΣτΕ, μεσυνέπεια πολλοί ιδιοκτήτες να μείνουν με τους τίτλους στο συρτάρι, καθώς δεν πρόλαβαν να τους υλοποιήσουν, μετατρέποντάς τους σε ακίνητα προτού ακυρωθούν οι σχετικές ρυθμίσεις. Σύμφωνα µε την πάγια νομολογία του δικαστηρίου, ο θεσμός της μεταφοράς συντελεστή είναι συνταγματικά επιτρεπτός, μόνον υπό αυστηρές προϋποθέσεις: να μην έχει εμπορικό χαρακτήρα (να πουλά και να αγοράζει σε καθεστώς ελεύθερης διαπραγμάτευσης) και να εντάσσεται σε πλαίσιο ευρύτερου πολεοδομικού σχεδιασμού. Γι’ αυτό η επανασύσταση της Τράπεζας Γης έρχεται με ορισμένες αλλαγές και προσθήκες. Η μεταφορά θα γίνεται μόνο σε Ζώνες Υποδοχής Συντελεστή (ΖΥΣ), οι οποίες θα ορίζονται από τα Τοπικά Χωρικά Σχέδια (ΤΧΣ) που θα εκπονούν οι δήμοι και σε Περιοχές Αυξημένης Επιβάρυνσης Συντελεστή (ΠΑΕΣ). Ακίνητα στα οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί Μεταφορά Συντελεστή Δόμησης είναι τα μεγάλα αυθαίρετα (θα νομιμοποιούνται με αγορά τίτλου μεταφοράς συντελεστή). Επίσης, τα ακίνητα που ανήκουν στο Δημόσιο και αξιοποιούνται με ΕΣΧΑΔΑ (Ειδικά Σχέδια Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίων Ακινήτων) θα πρέπει να εξασφαλίζουν το 15% της δόμησής τους μέσω τίτλων μεταφοράς συντελεστή.

Αλλαγές για τα αυθαίρετα

Πέντε αλλαγές αναμένεται να φέρει το αμέσως επόμενο διάστημα το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο νόμο των αυθαιρέτων και αυτό γιατί, παρά...

τις ευνοϊκές ρυθμίσεις και τις διευκολύνσεις που έγιναν στους ιδιοκτήτες για να τακτοποιήσουν τα κτίσματά τους, η προσέλευση των πολιτών συνεχίζεται με χαμηλούς ρυθμούς.

 

Μάλιστα υψηλόβαθμα στελέχη του ΥΠΕΝ τονίζουν πως πρέπει να δοθεί περαιτέρω χρόνος για την έξτρα έκπτωση του 20% καθώς οι καθυστερήσεις τόσο στην κατάθεση όσο και στην ψήφιση του νόμου δημιούργησαν τελικά μικρότερο χρονικό πλαίσιο από το αρχικά προβλεπόμενο των έξι μηνών.

 

Πιο συγκεκριμένα η έκπτωση 20% αφορά όσους ιδιοκτήτες θα μεταφέρουν από τους παλιούς νόμους στο νέο το αυθαίρετό τους.

 

Ωστόσο αν κάποιος ιδιοκτήτης εξ αυτών ανήκει σε κάποια ειδική κατηγορία όπως για παράδειγμα πολύτεκνος δικαιούται ένα συνδυασμό εκπτώσεων.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να κατατεθεί υπουργική απόφαση με την οποία θα ρυθμίζεται σε ποιες περιπτώσεις θα χρειάζεται οι ιδιοκτήτες να κάνουν στατική μελέτη στατικής επάρκειας.

 

Στο ίδιο πλαίσιο αναμένονται εντός Φεβρουαρίου ρυθμίσεις που θα αφορούν:

 

Την προσθήκη αποθηκών ισογείων με μειωτικό συντελεστή.

 

Την αλλαγή χρήσης σε τακτοποιηθέντα κτίρια.

 

Τη δυνατότητα νομιμοποίησης σε αυθαίρετα που είναι στατικά εξαρτημένα από νόμιμα κτίρια.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως αρκετές από τις ρυθμίσεις που θα παρουσιάσει το υπουργείο μέσα στον Φεβρουάριο θα αφορούν τον τεχνικό κόσμο ο οποίος έχει εντοπίσει «κενά» στο νόμο και επανειλημμένα διευκρινιστικές εγκυκλίους, προκειμένου να μπορεί να απαντήσει στα ερωτήματα που θέτουν οι πολίτες.

 

Ο νόμος ευνοεί αυθαιρεσίες

 

Για ολοένα και περισσότερα παραδείγματα μεγάλων παραβάσεων που ευνοούνται από το ν. 4495/2017 μιλούν οι μηχανικοί. Ενδεικτικά ένα υπόγειο αυτοτελές αυθαίρετο με εμβαδό 100 τ.μ. σε κατοικία με οικοδομική άδεια, σε περιοχή με τιμή ζώνης 2.000 ευρώ, εκτός σχεδίου, άλλη κατοικία και παράβαση πλάγιων αποστάσεων με το νέο νόμο χωρίς την εφαρμογή του ανωτέρου πηλίκου 2 των τετραγωνιδίων υπολογισμού των προστίμων, το ποσό που θα πλήρωνε ανέρχεται στα 77.400 ευρώ. Ωστόσο με την εφαρμογή φτάνει τα 43.200 ευρώ. Δηλαδή πρόκειται για διαφορά 34.200 ευρώ...

ΠΗΓΗ: Ελ.Τύπος

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki