Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

realestatenews.gr

Μετάθεση για το «Εξοικονόμηση Κατ΄οίκον ΙΙ».

Από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώθηκε η μετάθεση για τις 16 Σεπτεμβρίου 2019 της ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων για τον Β’ κύκλο του Προγράμματος «Εξοικονόμηση Κατ΄οίκον ΙΙ». Η παράταση αυτή κρίθηκε αναγκαία για την καλύτερη προετοιμασία του προγράμματος και την εξυπηρέτηση των πολιτών. Τις επόμενες μέρες θα γίνει σχετική τροποποίηση του Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος και θα ανακοινωθούν οι ακριβείς ημερομηνίες έναρξης υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων ανά ομάδα Περιφερειών.

Σφίγγει ο κλοιός για βραχυπρόθεσμες μισθώσεις

Σφίγγει ο κλοιός για τους ιδιοκτήτες που κάνουν βραχυπρόθεσμες μισθώσεις μετά το πρωτόκολλο συνεργασίας με τις Airbnb, Booking.com και VRBO του ομίλου της Expedia, που αφορά στη συμμόρφωση κατά τη διαδικασία εγγραφής στο Μητρώο Βραχυχρόνιας Μίσθωσης, που υπέγραψε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Το πρωτόκολλο περιέχει τους όρους συνεργασίας μεταξύ της ΑΑΔΕ και κάθε ψηφιακής πλατφόρμας στοχεύοντας σε ίσους όρους ανταγωνισμού και στην καθιέρωση μιας σαφούς, απλής, διαφανούς και αποτελεσματικής διαδικασίας λειτουργίας / συμμόρφωσης.

Η συμφωνία, προβλέπει  τα ακόλουθα:

Οι πλατφόρμες θα παρέχουν στους αντίστοιχους ιστοτόπους τους ένα διακριτό και σαφώς ορισμένο πεδίο, προκειμένου ο Ιδιοκτήτης / Διαχειριστής Ακινήτων να καταχωρεί τον προβλεπόμενο αριθμό καταχώρισης ακινήτου ή την αιτιολογημένη εξαίρεσή του, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία.

Οι πλατφόρμες θα ενημερώσουν, όσον αφορά στα ήδη καταχωρημένα ακίνητα, για την υποχρέωση παροχής του αριθμού καταχώρισής τους, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, καθώς και για τους κινδύνους της μη συμμόρφωσης.

Οι πλατφόρμες συμφωνούν ότι μετά από σχετική ειδοποίηση της ΑΑΔΕ θα αφαιρούν όλες τις καταχωρίσεις που δεν παρείχαν τον προβλεπόμενο αριθμό καταχώρισης ακινήτου ή την δικαιολογημένη εξαίρεση, όπως ορίζει ο νόμος.

Οι συμφωνημένες διαδικασίες θα επανεξετάζονται ετησίως, ξεκινώντας από τον Ιούνιο του 2021.

Το σχέδιο για τις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις

Σε προτεραιότητα μπαίνουν περιοχές του κέντρου, που είναι σημαντικές για τον ιστορικό, αισθητικό και λειτουργικό χαρακτήρα τους και αποτελούν μεγάλες παρεμβάσεις. Η μετατροπή της Λεωφ. Βασιλίσσης Όλγας σε πεζόδρομο, που συμπληρώνει τη μεγάλη διαδρομή σύνδεσης των αρχαιολογικών χώρων, προωθείται από την ΕΑΧΑ και θα δημοπρατηθεί στο τέλος του έτους, μετά την ολοκλήρωση των μελετών που προκηρύχθηκαν. Προβλέπεται η λειτουργία της ως πεζόδρομος, με διέλευση μόνο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, (εκτός τρόλεϊ) στο πλάτος των υφιστάμενων λωρίδων του τραμ. Προσωρινά, προβλέπεται η παράλληλη κίνηση τρόλεϊ σε άλλη λωρίδα κυκλοφορίας, ως μεταβατική φάση, μέχρι να καταστεί εφικτή η πλήρης απομάκρυνσή τους από την οδό. Με την υλοποίηση του έργου επιτυγχάνεται η ενοποίηση Ζαππείου και Εθνικού Κήπου με τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου, δημιουργώντας ενιαίο ελεύθερο χώρο. Επίσης η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της περιοχής, με χρήση βιοκλιματικών υλικών και η σύνδεσή της με τη Διον. Αρεοπαγίτου, δημιουργώντας περίπατο μήκους 4 χλμ περίπου. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών, προετοιμάζεται τη πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, με πρόβλεψη διέλευσης και σε αυτήν μέσου σταθερής τροχιάς, ώστε πολύ σύντομα να προκηρυχθεί διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός. Ο διαγωνισμός για την Ανάπλαση της Πανεπιστημίου θα προκηρυχθεί αμέσως μετά την έγκριση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, τον προσδιορισμό της θέσης χάραξης των γραμμών του τραμ και την οριστικοποίηση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών. Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική αποφόρτισης του κέντρου από το αυτοκίνητο και στην αποφασιστική ενίσχυση του ρόλου της δημόσιας συγκοινωνίας. Θεμέλιο της πολιτικής αναβάθμισης της δημόσιας συγκοινωνίας θα είναι το τραμ, για το οποίο προβλέπεται να συνεχίσει την πορεία του από την πλατεία Συντάγματος σε Πανεπιστημίου και Πατησίων. Το έργο έχει ιδιαίτερη σημασία για την πολεοδομική ταυτότητα της Αθήνας. Η θέση της Πανεπιστημίου, η γεωμετρία της, η αρχιτεκτονική της, η ιστορία της την καθιστούν τoν πιο σημαντικό άξονα, που θα άξιζε να δοθεί στον πεζό και στην πόλη, ελεύθερη από αυτοκίνητα. Διερευνάται κυκλοφοριακά και η δημιουργία μιας ενότητας, με κοινά χαρακτηριστικά, που ορίζεται από τις οδούς Φιλελλήνων – Λ. Συγγρού – Καλλιρρόης – Β. Κωνσταντίνου – Βασ. Σοφίας, με στόχο την ενοποίηση της Βουλής και του Εθνικού Κήπου με την πλατεία Συντάγματος και την απόδοση ζωτικού περιβάλλοντα χώρου για το νέο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Φιξ. Επίσης προβλέπεται η μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και η λειτουργία τους ως ζεύγος κινήσεων αντίθετης φοράς, ώστε να προκύψει χώρος για δημιουργία λεωφορειο-λωρίδων, διαπλάτυνση πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομο.

Χωρίς νερό ο κάμπος της Λάρισας

Ορατός είναι ο κίνδυνος να καταστραφούν χιλιάδες στρέμματα με καλλιέργειες στη Λάρισα, καθώς το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης δεν διέθεσε κονδύλια για την κατασκευή πρόχειρων φραγμάτων στον Πηνειό και τον Ενιπέα , όπως κάθε χρόνο.
Ο νομάρχης Λάρισας κ. Λουκάς Κατσαρός με σημερινές δηλώσεις απηύθυνε έκκληση προς το Υπουργείο να παρέμβει ώστε, έστω και την τελευταία στιγμή να κατασκευαστούν τα φράγματα.
Ο δήμαρχος Λακέρειας κ. Κυριάκος Πατσά που συναντήθηκε σήμερα με το νομάρχη, έκανε λόγο για κίνδυνο να καταστραφούν καλλιέργειες άνω των 5000 στρεμμάτων μόνο στην περιοχή του. Μετά τη συνάντηση ο νομάρχης κ. Λουκάς Κατσαρός δήλωσε:
«Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λάρισας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να εξασφαλισθεί και φέτος η ανάλογη χρηματοδότηση από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ώστε να προχωρήσει στην κατασκευή των φραγμάτων. Με αυτό το σκεπτικό, έχει εδώ και πολύ καιρό αναλάβει πρωτοβουλίες ώστε να κυλήσει ομαλά η αρδευτική περίοδος στο νομό το φετινό καλοκαίρι. Έτσι, για το σκοπό αυτό ζητήθηκε από το υπουργείο με επείγον έγγραφο το ποσό των 500.000 ευρώ ώστε να πραγματοποιηθούν όλες οι απαραίτητες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος της λειψυδρίας. Δεδομένης όμως της γενικότερης οικονομικής δυσπραγίας κατέστη αδύνατη έως σήμερα η έγκριση των απαραίτητων πιστώσεων, παρά τις επανειλημμένες πιέσεις μας, ενώ παράλληλα δεν έχουν ακόμη αποπληρωθεί οι οφειλές ύψους 243.000 ευρώ από την κατασκευή των πρόχειρων φραγμάτων για το 2009. Παρόλα αυτά θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας προς όλες τις κατευθύνσεις ώστε να χρηματοδοτηθούν τα πολύ σημαντικά αυτά έργα το δυνατόν συντομότερα και να ανακουφισθούν οι αγρότες της περιοχής”..
Σημειώνεται ότι τα φράγματα αυτά κατασκευάζονται κάθε χρόνο στην κοίτη του Πηνειού και του Ενιπέα, προκειμένου να αρδεύονται τα χωράφια το καλοκαίρι και συνήθως καταστρέφονται με τη λήξη της αρδευτικής περιόδου.

Η παγκόσμια αγορά νησιών

Το διαδίκτυο είναι ένα βολικό μέρος για να βρείτε ένα ιδιόκτητο νησί που πωλείται . Δικτυακοί τόποι προσφέρουν καταλόγους με νησιά που πωλούνται σε όλο το κόσμο . Ο τύπος του νησιού είναι ένας σημαντικός παράγοντας , δεδομένου ότι θα καθορίσει αν το νησί είναι παρθένο , τι είδους πρόσβαση έχει , ή εάν έχουν γίνει βελτιώσεις . Είναι επίσης κρίσιμης σημασίας να καθοριστεί το είδος της ανάπτυξης , που επιτρέπεται . Λόγω λοιπόν των διαφορετικών νόμων μεταξύ των χωρών όσον αφορά την ιδιοκτησία και το είδος της ανάπτυξης , θα Όταν ένα νησί βρίσκεταιι κοντά στον πολιτισμό τείνει να είναι πιο ακριβό σε σύγκριση με ένα πανέμορφο νησί στη μέση του ωκεανού , μακριά από εγκαταστάσεις και υπηρεσίες , θα είναι πιθανώς λιγότερο ακριβό . ακινήτου . Νησιά που βρίσκονται σε πιο επιθυμητές κλιματολογικές περιοχές κρατούν υψηλότερες τιμές σε σχέση με άλλα με υψηλές θερμοκρασίες , συνεχείς βροχές και καταιγίδες. Νησιά που δεν έχουν υποδομές θα απαιτηθεί επιπλέον χρόνος και χρήματα προτού να γίνουν κατοικήσιμα Μια γρήγορη ματιά σε μια από τις ιστοσελίδες αποκαλύπτει ότι ένας αγοραστής θα μπορούσε να δαπανήσει τόσο λίγα όπως $ 30.000 ( δολάρια ΗΠΑ) ή ακόμη και αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια. Συνήθως οι ακριβές ιδιοκτησίες αφορούν σε νησιά που θα χρησιμοποιηθούν ως εμπορικές επενδύσεις και όχι ως μια προσωπική απόδραση . Των μικρών νησιών που προορίζονται για προσωπική χρήση , ωστόσο , είναι συχνά τιμή παρόμοια με τις εσωτερικές ιδιότητες σε επιθυμητές θέσεις . Hog Island, για παράδειγμα, είναι μια έκταση 20- στρεμμάτων νησί στη Nova Scotia, που είναι στην αγορά για $ 165.000 Ακριβό; Υπάρχουν και φτηνότερα .Μια μικρή έρευνα αποκαλύπτει ότι δεν μπορεί να είναι αδύνατη , όπως νομίζουμε . Εσωτερικές αξίες ακινήτων συχνά υπερβαίνει τα 10.000 € - 20.000 δολάρια ανά στρέμμα , και πολλά από τα νησιά προσφέρονται σε τιμή πολύ χαμηλότερη από αυτή .

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki