Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

realestatenews.gr

Δήμευση!!!

Τον κίνδυνο να μετατραπεί το Κτηματολόγιο σε εργαλείο δήμευσης της ιδιωτικής περιουσίας επισημαίνουν ιδιοκτήτες , με αφορμή τη λήξη της προθεσμίας διόρθωσης των αρχικών εγγραφών στο Εθνικό Κτηματολόγιο . Οι προθεσμίες λήγουν σταδιακά από 1η Αυγούστου έως 31 Δεκεμβρίου 2015 με τη συμπλήρωση 12ετίας από την έναρξη λειτουργίας των αντίστοιχων κτηματολογικών γραφείων . 'Ηδη η ΠΟΜΙΔΑ ζητά να παραταθούν για 8 χρόνια, δηλαδή μέχρι τη συμπλήρωση 20ετίας ώστε να ευθυγραμμιστούν με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα περί χρησικτησίας. Σημειώνεται πως όλα τα αδήλωτα ή αγνώστου ιδιοκτήτη ακίνητα θα περιέλθουν στην κυριότητα του Δημοσίου ενώ όποιος ιδιοκτήτης δεν αναγράφεται ως δικαιούχος στις οριστικές εγγραφές, χάνει οριστικά την κυριότητα του ακινήτου του. Η ΠΟΜΙΔΑ ζητά επίσης να επιλυθεί το ιδιοκτησιακό πρόβλημα των εκτός σχεδίου ακινήτων τα οποία επίσης σε πλειάδα περιπτώσεων διεκδικεί το Δημόσιο από τους νόμιμους ιδιοκτήτες τους.

Δεν θα μειωθεί ο ΕΝΦΙΑ

Τα νέα δεδομένα που έφερε ο κορονοϊός στην Ελλάδα άλλαξε και τον προγραμματισμό του υπουργείου Οικονομικων σχετικά με την αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών. Όπως δήλωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας, φέτος «ο ΕΝΦΙΑ δεν μπορεί να μεταβληθεί». Υπενθυμίζεται ότι είχε εξαγγελθεί η μεσοσταθμική μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 8%. Ήδη με απόφαση του Χρήστου Σταϊκούρα, παρατείνεται έως τις 10 Απριλίου η προθεσμία εντός της οποίας οι εκτιμητές ακινήτων θα πρέπει να υποβάλλουν τις προτάσεις τους στο υπουργείο Οικονομικών για τις τιμές ζώνης των ακινήτων, στο πλαίσιο αναπροσαρμογής των αντικειμενικών αξιών.

Ο υπουργός Οικονομικών επεσήμανε ότι με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις, καθώς ακόμα κανείς δεν γνωρίζει επακριβώς την ένταση και την έκταση του προβλήματος στην οικονομία λόγω του ιού, η ανάπτυξη εφέτος θα κυμανθεί στο 0% ή λίγο πάνω από αυτό. Υπενθύμισε μάλιστα ότι οι προβλέψεις για την Ε.Ε. κάνουν λόγο για ύφεση 1,5% με 2%.

Εξη ανεπιθύμητα προβλήματα


Βρήκατε το ακίνητο που ικανοποιεί τις απαιτήσεις σας και συμφωνείτε με τον πωλητή. Νομίζετε ότι μπορείτε να αισθάνεστε σίγουρός ότι η δουλειά θα προχωρήσει. Λάθος. Μπορούν να ανακύψουν προβλήματα μέχρι την στιγμή της υπογραφής των συμβολαίων. Ποιά είναι και πως αντιμετωπίζονται ; Διαβάστε το ρεπορταζ:

1. Η τεχνική επιθεώρηση μπορεί να αποκαλύψει εκτεταμένες ζημιές . Σε περίπτωση που ανακύψουν τεχνικής φύσης προβλήματα τότε κουβεντιάστε με τον πωλητή . Το ενα ενδεχόμενο είναι να δεκτεί να καλύψει μέρος της δαπάνης αποκατάστασης, το άλλο ενδεχόμενο είναι να περιορίσει το τίμημα και το τρίτο να σπάσετε τη συμφωνία. Επειδή είναι στην μέση η προκαταβολή καλό είναι όταν την καταβάλετε να έχετε ζητήσει την συμβολή δικηγόρου για να προβλέψει τέτοια ενδεχόμενα.

2. Η εκτίμηση της τράπεζας είναι χαμηλή . Η τράπεζα εκτιμά κάθε ακίνητο που δανειοδοτεί ώστε αν κάτι πάει στραβά, η αξία του σπιτιού να καλύπτει το δάνειο. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; ή βάζετε λεφτά απο την τσέπη σας, ή συζητάτε με τον πωλητή για μείωση τιμήματος ή για τμηματική καταβολή της διαφοράς ή καθυστερείτε για να πάτε σε άλλη τραπεζα ή ...

3. Ο δικηγόρος ανακαλύπτει προβλήματα στο συμβόλαιο. Η έρευνα των τίτλων ανακαλύπτει πχ απαίτηση κατά της περιουσίας . Στην περίπτωση αυτή καλό είναι να συζητήσετε το θέμα με τον δικηγόρο σας ώστε να προτείνετε μία λύση στον πωλητή. Σε περίπτωση που δεν την δεκτει τότε ακολουθήστε την συμβουλή του νομικού. Το χειρότερο που μπορεί να σας προκύψει είναι να διαλύσετε την συμφωνία. Για την προκαταβολή ισχύουν οι επισημάνσεις που αναφέρονται στην περίπτωση (1).

4. Τι γίνεται στην περίπτωση που είτε ο αγοραστής  είτε ο πωλητής κάνει πίσω στην συμφωνία. Η λύση θα προβλέπεται στο συμφωνητικό της προκαταβολής. Καλό είναι να υπάρχει μία ρήτρα στην περίπτωση που κάνει πίσω -για δικούς του λόγους ο καθένας-είτε η μία είτε η άλλη πλευρά . Η λογική εδώ είναι ότι και οι δύο πλευρές θα πρέπει να αποζημιωθούν για το χρονικό διάστημα που το σπίτι ήταν εκτός αγοράς (πωλητής) ή που σταμάτησε η έρευνα αγοράς (αγοραστής)

5. Απρόβλεπτα γεγονότα θέτουν την περιοχή σε "καραντίνα". Ένας σεισμός ή μία περιβαντολλογική καταστροφή μπορεί να ανατρέψουν όλα τα δεδομένα της περιοχής στο μεσοδιάστημα μέχρι την υπογραφή των συμβολαίων. Η μοναδική διασφάλιση είναι η πρόβλεψη της προοπτικής αυτής στο συμφωνητικό της προκαταβολής.

6. Σφάλματα και απρόβλεπτα γεγονότα. Λάθη είτε της μίας είτε της άλλης πλευράς μπορεί να οδηγήσουν σε καθυστέρηση την υπογραφή των συμβολαίων. Το πιό σηνηθισμένο είναι οι δύο πλευρές να δείξουν κατανόηση. Αν θέλετε να είστε σίγουρος τότε η καλύτερη λύση είναι η ρήτρα καθυστέρησης -και για τις δύο πλευρες- που θα τα προβλέπει.

Το μετέωρο βήμα της αγοράς γραφείων

Η σταδιακή μείωση των καθαρών αποδόσεων είναι ένα από τα στοιχεία που προβληματίζουν τους ανθρώπους της αγοράς οι οποίοι θεωρούν ότι τα νέ φορολογικά μέτρα καθιστούν το ελληνικό προϊόν λιγότερο ναταγωνιστικό. Παραλληλα δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι ο χαρακτηρας της ελληνικής αγοράς (ολιγοπώλιο και ολιγοψώνιο) την καθιστά ιδιαίτερα ευάλλωτη στις εξελίξεις της οικονομίας. Ένα στοιχείο που αναμένεται να χαρακτηρίσει την αγορά γραφειακών χώρων είναι η ολοκληρωτική στροφή της ζήτησης σε γραφειακούς χώρους νεόκτιστους οι οποίοι θα παρέχουν όλες τις διευκολύνσεις της τεχνολογίας. Από την άλλη πλευρά εκτιμάται ότι κριτήριο για την επιλογή των γραφειακων χώρων θα είναι οι υποδομές και η τιμή. Αυτό πρακτικά σημαίνει σταδιακή απαξίωση των γραφεικών χώρων μεγάλης ηλικίας αλλά και υποβάθμιση των παραδοσιακών χώρων προσφοράς γραφείων (ήδη τα πρώτα σημάδια έχουν κάνει την εμφανισή τους στην αγορά της Λεωφόρου Κηφισίας ) . Όπως τόνιζαν αναλυτές το ζητούμενο για τις επιχειρήσει είναι το κόστος και η ευκολία πρόσβασης και για το λόγο αυτό δεν θα πρέπει να θεωρηθεί έκπληξη η ανάδειξη καινούργιων αγορών κατά τα πρότυπα της Λεωφόρου Αθηνών και της ευρύτερης περιφέρειας της Δυτικής Αθήνας. Άγνωστος «χ» παραμένει ο ρόλος των θεσμικών επενδυτών . Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών της αγοράς στάση των ξένων θεσμικών οι οποίοι σήμερα έχουν χαθεί θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες και κυρίως από την πορεία των επιτοκίων, τις συνθήκες ρευστότητας στις διεθνείς αγορές χρηματος, από την πορεία των διεθνών χρηματιστηρίων αλλά και από την πορεία του ευρώ .

Οδηγίες για φωτοβολταϊκά από αγρότες

Οδηγίες για την υποβολή νέων αιτήσεων από αγρότες για μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ, εγκατεστημένης ισχύος έως 100kW δίνει το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής με εγκύκλιο που εξέδωσε σήμερα. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του ΥΠΕΚΑ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, που στηρίζει τα αγροτικά εισοδήματα και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και περιφερειακή ανάπτυξη. Η κατά προτεραιότητα υποβολή αιτημάτων από επαγγελματίες αγρότες, προβλέπεται από το ν.3851/2010, σύμφωνα με τον οποίο θα μπορούν να εγκαταστήσουν σε εκτάσεις ιδιοκτησίας τους μονάδες ΑΠΕ, όπως φωτοβολταϊκά συστήματα, ανεμογεννήτριες, βιομάζα, κ.ά. Τα βήματα που απαιτούνται είναι τα εξής:
Βήμα 1ο:
Υποβολή αιτήματος στον Οργανισμό Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) για έκδοση προσωρινής (αφορά αποκλειστικά το έτος 2010) βεβαίωσης ότι ο αιτών είναι επαγγελματίας αγρότης, σύμφωνα με τη διαδικασία και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που προβλέπονται στην 249448 “Διαδικασίες ορισμού των επαγγελματιών αγροτών για την υποβολή αιτήσεων για επενδύσεις στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ)” (ΦΕΚ Β΄ 1049) απόφαση της Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Βήμα 2ο:
Υποβολή αιτήματος στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωροταξίας (ΔΙ.ΠΕ.ΧΩ.) για τη χορήγηση βεβαίωσης απαλλαγής ή όχι από Ε.Π.Ο. με απαιτούμενα δικαιολογητικά:
1.Υπεύθυνη δήλωση του αιτούντα και του μελετητή, για την απαλλαγή από την υποχρέωση έκδοσης απόφασης Ε.Π.Ο., σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 13 του άρθρου 8 του ν.3468/2006, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 2 του άρθρου 3 του ν.3851/2010.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι, το περιεχόμενο της υπεύθυνης δήλωσης δεν είναι αληθές, πέραν των προβλεπόμενων συνεπειών εκ του λόγου αυτού, επιβάλλονται και οι προβλεπόμενες από το άρθρο 22 του ν.3468/2006 κυρώσεις, καθώς και άλλες τυχόν προβλεπόμενες κυρώσεις στις σχετικές κείμενες διατάξεις.
2. Τεχνική περιγραφή της εγκατάστασης.
3.Απόσπασμα Πινακίδας Γ.Υ.Σ. κλίμακας 1:5.000 με προσαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα, όπου φαίνονται η θέση εγκατάστασης του σχετικού εξοπλισμού με γεωγραφικές συντεταγμένες στο ελληνικό σύστημα αναφοράς ΕΓΣΑ87, στο οποίο θα αποτυπώνονται και οι σταθμοί της ίδιας τεχνολογίας, για τους οποίους έχει εκδοθεί άδεια παραγωγής ή απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (Ε.Π.Ο.) ή προσφορά σύνδεσης σε ακτίνα 150μ. από τις γωνίες του γηπέδου εγκατάστασης του αιτούμενου σταθμού.
Βήμα 3ο (εξέλιξη παράλληλα με διαδικασία βήματος 2):
Υποβολή φακέλου αιτήματος στον Διαχειριστή Δικτύου (αρμόδια τοπική υπηρεσία της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού - Δ.Ε.Η.) για έκδοση Προσφοράς Σύνδεσης, με βάση το σχετικό έντυπο αίτησης της Δ.Ε.Η. και τα εξής δικαιολογητικά:
1. Αίτημα για έκδοση Προσφοράς Σύνδεσης.
2. Η ως άνω προσωρινή βεβαίωση του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. ότι ο αιτών είναι επαγγελματίας αγρότης.
3.Τεχνική περιγραφή της εγκατάστασης (όμοια με βήμα 2).
4.Απόσπασμα Πινακίδας Γ.Υ.Σ. κλίμακας 1:5.000 με προσαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα (όμοια με βήμα 2).
5.Απόδειξη της κυριότητας επί της έκτασης (γίνεται δεκτό και συμβολαιογραφικό προσύμφωνο μεταβίβασης κυριότητας στον αιτούντα) και, σε περίπτωση συνιδιοκτησίας, συναίνεση των συνιδιοκτητών για τη χρήση του εδάφους προκειμένου για την εγκατάσταση σταθμού ηλεκτροπαραγωγής από Α.Π.Ε.
6.Υπεύθυνη δήλωση του αιτούντα και του μελετητή (όμοια με βήμα 2).
7.Ακριβές αντίγραφο αποδεικτικού υποβολής του αιτήματος προς τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωροταξίας (ΔΙ.ΠΕ.ΧΩ.) για τη χορήγηση βεβαίωσης απαλλαγής από Ε.Π.Ο..
Διευκρινίζεται ότι, στην περίπτωση μη απαλλαγής από την υποχρέωση έκδοσης απόφασης Ε.Π.Ο., αρκεί στο στάδιο αυτό να υποβληθεί ακριβές αντίγραφο του διαβιβαστικού υποβολής της Μελέτης Περιβαλλοντικών Όρων (Μ.Π.Ε.) στην αρμόδια περιβαλλοντική αρχή.
Επίσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 6β του άρθρου 15 του ν.3851/2010, τα νέα αιτήματα που υποβάλλονται από επαγγελματίες αγρότες στην ιδιοκτησία τους, εξετάζονται κατά προτεραιότητα σε σχέση με τα υπόλοιπα νέα αιτήματα, όπως αυτά ορίζονται στην παράγραφο 6 του άρθρου 15 του ν.3851/2010 –δηλαδή αυτά για τα οποία δεν είχε υποβληθεί αίτημα χορήγησης άδειας παραγωγής ή απόφασης εξαίρεσης στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (Ρ.Α.Ε.) πριν την ισχύ του ν.3851/2010– μέχρι την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Π.Ε.Κ.Α. που προβλέπεται στην περίπτωση β΄ της παρ. 3 του άρθρου 1 του ν. 3468/2006 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 του ν.3851/2010 και μετά την πάροδο τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση του νόμου 3851/2010 εφόσον δεν έχει εκδοθεί η ανωτέρω απόφαση Υ.Π.Ε.Κ.Α. Μετά την έκδοση της τελευταίας αυτής απόφασης του Υ.Π.Ε.Κ.Α. εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα σε αυτή.
Η προτεραιότητα των κατ’ επάγγελμα αγροτών στην εξέταση των υποβαλλόμενων αιτημάτων κατοχυρώνεται με τον αριθμό πρωτοκόλλου της ΔΕΗ.
Για την έκδοση δεσμευτικής προσφοράς σύνδεσης απαιτείται η προσκόμιση στη ΔΕΗ της βεβαίωσης απαλλαγής από Ε.Π.Ο., ή σε περίπτωση μη έκδοσης της εν λόγω βεβαίωσης, αποδεικτικό έλευσης εικοσαημέρου από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος για την έκδοση της βεβαίωσης (βλ. δικαιολογητικό νο 7) και σε περίπτωση μη απαλλαγής από Ε.Π.Ο. προσκόμιση της απόφασης Ε.Π.Ο. του σταθμού.
Βήμα 4ο:
Υποβολή στη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και σε εφαρμογή του ν.3852/2010 “Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης” (ΦΕΚ Α΄ 87) (ισχύς από 1.1.2011) σε αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και των Περιφερειακών του Υπηρεσιών, όπως αυτές θα οριστούν σχετικά:
(α)αιτήματος για τον χαρακτηρισμό του γηπέδου στο οποίο θα εγκατασταθεί ο σταθμός και, εφόσον χαρακτηρισθεί ως γη υψηλής παραγωγικότητας (Γ.Υ.Π.),
(β)αιτήματος για τη χορήγηση άδειας για το επιτρεπτό της εγκατάστασης σταθμού ηλεκτροπαραγωγής από Α.Π.Ε. σε αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας, με δικαιολογητικά:
1.Αίτηση προς τη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης για τον χαρακτηρισμό της έκτασης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην απόφαση της παρ. 1 του άρθρου 56 του ν.2637/1998 (ΦΕΚ Α’ 200), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 37 του άρθρου 24 του ν.2945/2001 (ΦΕΚ Α΄ 223) των Υπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (Υ.Π.Α.Τ.) και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (Υ.Π.Ε.Κ.Α.) και στην περίπτωση χαρακτηρισμού της έκτασης ως Γ.Υ.Π., αίτηση για τη χορήγηση από τη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης της άδειας για το επιτρεπτό επέμβασης σε αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας για την εγκατάσταση σταθμού ηλεκτροπαραγωγής από Α.Π.Ε., σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 56 του ν.2637/1998 (ΦΕΚ Α’ 200), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 37 του άρθρου 24 του ν.2945/2001 (ΦΕΚ Α΄ 223) και την παρ. 7 του άρθρου 9 του ν.3851/2010 (ΦΕΚ Α΄ 85).
Διευκρινίζεται ότι, σε περίπτωση κτήσης της βεβαίωσης χαρακτηρισμού της γης από τον ενδιαφερόμενο, αρκεί η υποβολή της στην αρμόδια Υπηρεσία.
2.Απόσπασμα Πινακίδας Γ.Υ.Σ. κλίμακας 1:5.000 με προσαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα (ίδιο με βήμα 2).
3.Εφόσον το ακίνητο στο οποίο πρόκειται να εγκατασταθεί ο φωτοβολταϊκός σταθμός έχει χαρακτηριστεί ως αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας, υπεύθυνη δήλωση του αιτούντα και του μελετητή, στην οποία θα δηλώνεται ότι, η έκταση:
α.δεν βρίσκεται στα διοικητικά όρια του νομού Αττικής,
β.δεν έχει χαρακτηριστεί ως αγροτική Γ.Υ.Π. μέσω εγκεκριμένου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (Γ.Π.Σ.) ή Σχεδίου Χωρικής Οικιστικής Οργάνωσης Ανοιχτής Πόλης (Σ.Χ.Ο.Ο.Α.Π.) του ν.2508/1997 (ΦΕΚ Α΄ 124), ή Σχεδίου Ζωνών Οικιστικού Ελέγχου (Ζ.Ο.Ε.) του άρθρου 29 του ν.1337/1983 (ΦΕΚ Α΄ 33) ή εφόσον αυτό συμβαίνει, ότι τα ανωτέρω σχέδια επιτρέπουν την εγκατάσταση.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι, το περιεχόμενο της υπεύθυνης δήλωσης δεν είναι αληθές, πέραν των προβλεπόμενων συνεπειών εκ του λόγου αυτού, επιβάλλονται και τυχόν άλλες προβλεπόμενες κυρώσεις σε σχετικές κείμενες διατάξεις.
Βήμα 5ο:
Αίτημα στην αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία για Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας με απαιτούμενα δικαιολογητικά:
1.Αίτημα για έκδοση Έγκρισης εργασιών δόμησης μικρής Κλίμακας.
2.Τεχνική περιγραφή της εγκατάστασης (ίδια με βήμα 2).
3.Απόσπασμα Πινακίδας Γ.Υ.Σ. κλίμακας 1:5.000 με προσαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα (ίδιο με βήμα 2).
4.Υπεύθυνη δήλωση του αιτούντα και του μελετητή, στην οποία θα δηλώνεται ότι, ο αιτούμενος σταθμός δεν χωροθετείται σε δάσος ή σε δασική έκταση, σε ρέμα, στον αιγιαλό ή την παραλία, σε καθορισμένο αρχαιολογικό χώρο ή σε περιοχή απολύτου προστασίας της φύσης.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι, το περιεχόμενο της υπεύθυνης δήλωσης δεν είναι αληθές, πέραν των προβλεπόμενων συνεπειών εκ του λόγου αυτού, επιβάλλονται και τυχόν άλλες προβλεπόμενες κυρώσεις σε σχετικές κείμενες διατάξεις.
5.Αποδεικτικό κατάθεσης της ως άνω υπεύθυνης δήλωσης καθώς και του ως άνω αποσπάσματος πινακίδας ΓΥΣ κλίμακας 1:5.000 με το προσαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα, στο οικείο δασαρχείο ή σε κατά περίπτωση άλλη αρμόδια υπηρεσία, καθώς και στην αυτοτελή υπηρεσία Υ.Π.Ε.Κ.Α.
6.Έγκριση της Επιτροπής Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠ.Α.Ε.), στην περίπτωση που ζητηθεί από την Πολεοδομική Υπηρεσία, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
7.Βεβαίωση χαρακτηρισμού της έκτασης ή μη ως Γ.Υ.Π. (από βήμα 4).
8.Άδεια για το επιτρεπτό της εγκατάστασης σταθμού ηλεκτροπαραγωγής από ΑΠΕ σε αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας από την οικεία Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης (από βήμα 4).
Βήμα 6ο:
Αίτημα για Σύμβαση Σύνδεσης στον Διαχειριστή του Δικτύου (Δ.Ε.Η.), η οποία απαιτεί την καταβολή εγγυητικής επιστολής, όπως θα οριστεί με απόφαση Υ.Π.Ε.Κ.Α., με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που ορίζονται από τη Δ.Ε.Η.
Βήμα 7ο:
Αίτημα για Σύμβαση Αγοραπωλησίας στον Δ.Ε.Σ.Μ.Η.Ε. ή τον Διαχειριστή μη Διασυνδεδεμένων Νήσων με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που ορίζονται από τον Δ.Ε.Σ.Μ.Η.Ε. ή τον Διαχειριστή μη Διασυνδεδεμένων Νήσων.

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki