Να πως μαγειρεύονταιοι αριθμοί και βγαίνουν τα ελλείματα. Σε ερώτηση που κατέθεσε ο ΣΥΝ σχετικά με το κόστος λειτουργίας της ΕΓΝΑΤΙΑ. Δόθηκαν τρία διαφορετικά νούμερα!Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», ο αντιπρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος και ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Γ. Μαγκριώτης έδωσαν τρεις εκ διαμέτρου αντίθετες εκδοχές κόστους, ο πρώτος 40.000.000 ευρώ, ο δεύτερος 70.000.000 ευρώ και ο τρίτος 100.000.000 ευρώ. Στη συνέχεια ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος απάντησε ότι ο ίδιος δεν συνυπολόγιζε το λειτουργικό κόστος της εταιρείας στο ποσό που ανέφερε και ότι επί της ουσίας το συνολικό κόστος συγκλίνει με αυτό του κ. υφυπουργού, ότι δηλαδή τα λειτουργικά έξοδα του μηχανισμού υποστήριξης είναι η διαφορά από το δηλωθέν κόστος των 100.000.000 ευρώ ετησίως, δηλαδή 60.000.000 ευρώ . Είναι όμως γνωστό ότι μετά από μια χρονοβόρα διαδικασία που κράτησε περίπου ένα χρόνο από την ήμερα δημοσιοποίησης του διαγωνισμού 30/03/2010 υπεγράφησαν οι τέσσερις εν σύνολο συμβάσεις πενταετούς διάρκειας για το συνολικό μήκος της Εγνατία Οδού με τον ίδιο επί της ουσίας ανάδοχο με μέση έκπτωση περίπου 51%. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του τύπου επισημαίνεται στην ερώτηση " αν λάβουμε υπόψη ότι το αρχικό ποσό διακήρυξης ήταν 220.000.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α και για τις τέσσερις εργολαβίες, το υπογραφέν τελικό τίμημα συμπεριλαμβανομένου επίσης του αντίστοιχου Φ.Π.Α δεν ξεπέρασε τα 110.000.000 ευρώ. Αν διαιρέσουμε αυτό το ποσό με τον συνολικό συμβατικό χρόνο των πέντε ετών θα διαπιστώσουμε ότι το μέσο ετήσιο συμβατικό κόστος συντήρησης-λειτουργίας που πρέπει να καταβάλλεται στον ανάδοχο δεν ξεπερνά το ποσό των 22.000.000 ευρώ ' και συνεχίζει"επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε, αναφέρουν πως το εργατικό δυναμικό που απαιτείται για τη συντήρηση και λειτουργία της Εγνατίας Οδού, υπολείπεται από αυτό που προβλέπεται στις συμβάσεις, ενώ η χρηματοδότηση δίδεται στον ανάδοχο για το συνολικό προσωπικό των συμβάσεων. Η απασχόληση λιγότερου προσωπικού από αυτό που προβλέπουν οι συμβάσεις, είναι αυτονόητο ότι δυσχεραίνει την αποτελεσματικότητα στη συντήρηση-λειτουργία της Εγνατίας Οδού και θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών αλλά πιθανόν και των ίδιων των εργαζομένων".