Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Κοινωνία

Τι θα διαβάσετε στις εφημερίδες

Το φθινοπωρινό πακέτο μέτρων αλλά και τα παιγνίδια του ανασχηματισμού κυριαρχούν στα πρωτοσέλιδα των σημερινων εφημερίδων.

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Δοκιμασία για μισθούς, ωράρια και απολύσεις. Ενώ ο υπουργός Οικονομικών επαναλαμβάνει ότι 'δεν τίθεται θέμα νέων δυσάρεστων μέτρων'"

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ: "Συλλογικές Συμβάσεις τέλος. Τελεσίγραφο από την τρόικα για ατομικές διαπραγματεύσεις"

ΑΥΡΙΑΝΗ: "Φωτιά στο ΠΑΣΟΚ βάζει το μέτωπο των πράσινων συνδικαλιστών στις ΔΕΚΟ. Μπαράζ απεργιακών κινητοποιήσεων για να ακυρώσουν τις ιδιωτικοποιήσεις και να γλιτώσουν επιδόματα και προνόμια".

Η ΒΡΑΔΥΝΗ: "Κόλαση φωτιάς στην Κάρυστο. Στάχτη μεγάλη περιοχή της νότιας Εύβοιας"

ΕΘΝΟΣ: "Από κόσκινο οι επικουρικές συντάξεις. Ντιρεκτίβα τρόικας για ακτινογραφία και μειώσεις σε όλα τα ταμεία"

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: "Οκτώ...πουλιά έφυγαν απ' το κλουβί. Το έσκασαν από τα κρατητήρια του Αστυνομικού Τμήματος Φαλήρου, όπου κρατούνταν για να απελαθούν"

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: "'Σφάζονται' για την καρέκλα οι υπουργοί. Ο ένας καρφώνει τον άλλο για παρασκηνιακά παιχνίδια σε βάρος τους"

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Μαχαίρι και στο επίδομα ανεργίας. Νέα πρόβλεψη - σοκ στο μνημόνιο Νο2 που υπέγραψαν Παπανδρέου και τρόικα"

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: "Ψιλά γράμματα για χοντρά μέτρα. Μνημόνιο νο2: Οκτώβριο θα κλειδώσει το νέο πακέτο της τρόικας"

ΕΣΤΙΑ: "Προϋπόθεσις για την ανάπτυξη. Η αποκατάστασις του κλίματος εμπιστοσύνης"

ΤΑ ΝΕΑ: "Υπερυπουργείο ετοιμάζει ο Γιώργος. Το σχέδιο για ένα ισχυρό 'στρατηγείο'"

Θαλλασινή περιπέτεια με θύμα τον τουρισμό

Το ταξίδι δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς. Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του Χαϊ Σπηντ για Άνδρο , Τήνο και Μύκονο απέπλευσε από το λιμάνι με καθυστέρηση. Συνηθισμένο φαινόμενο από τις 6 Αυγούστου όταν στο πλοίο είχε ξεσπάσει μία πυρκαγιά σε μία από τις μηχανές του . Ο βοριάς λυσσομανούσε αλλά οι επιβάτες ένοιωθαν ασφαλείς και σίγουροι ότι παρά το κούνημα θα έφταναν έστω και με καθυστέρηση στον τελικό προορισμό τους. Πέρασε το κάβο ντόρο.

Το πέρασμα από το νοτιότερο άκρο της Εύβοιας στην Άνδρο ήταν σχετικά ήρεμο και το καράβι έφτασε στο πρώτο λιμάνι του δρομολογίου του αποβιβάζοντας λιγοστούς επιβάτες και ακόμα λιγότερα ΙΧ.

Επόμενος προορισμός η Τήνος. Τα κάθετα βουνά της Άνδρου έκοβαν τον αέρα και έτσι ο δυνατός βοριάς ελάχιστα απασχολούσε τους επιβάτες. θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάποιοι πιο έμπειροι το διασκέδαζαν. Πλησίαζαν το στενό της Άνδρου με την Τήνο. Δύσκολο πέρασμα αλλά ευτυχώς σύντομο. 200 άντε 300 μέτρα όλα και όλα και μετά τα βουνά της Τήνου θα αναλάμβαναν ρόλο προστάτη από το βοριά που όλο και δυνάμωνε.

Ένα ξαφνικό τράνταγμα ήταν το πρελούδιο μίας απίστευτης ταλαιπωρίας που θα διαρκούσε τουλάχιστον 2 ώρες για κάποιους και μία ολόκληρη νύκτα για κάποιους άλλους. Και μετά συσκότιση και καπνός. Τα κόκκινα φωτάκια του συναγερμού προσέδιδαν μία κινηματογραφική διάσταση καθώς ήταν εμφανές ότι το πλοίο ήταν πλέον σε κίνδυνο. Το καράβι σταμάτησε να προχωρά ενώ τα μέλη του πληρώματος άρπαζαν τους πυροσβεστήρες και έτρεχαν προς άγνωστη κατεύθυνση.

"Πήρε πάλι φωτιά η μηχανή".

Στην αρχή ήταν ψίθυρος και σε λίγο οι πιο ευφάνταστοι έφερναν μπροστά τους την εικόνα του Τιτανικού ενώ οι πιο ρεαλιστές έβριζαν εκείνους που επέτρεψαν στο καράβι να αποπλεύσει μισερό αφού εκ των πραγμάτων αποδεικνύονταν ότι δεν είχε φτιαχτεί η προηγούμενη ζημιά . Ο εφοπλιστή ς όμως έπρεπε να επωφεληθεί από την αιχμή της θερινής περιόδου ανεξάρτητα από το αν ήταν πραγματικά αξιόπλοο. Και τώρα...

"Κύριε κινδυνεύουμε;" ρώτησε δειλά ένα μέλος του πληρώματος ένας έφηβος.

"Δεν ξέρουμε ακόμα . Θα σας ενημερώσουμε από τα μεγάφωνα" ήταν η λακωνική απάντηση του ναυτικού ο οποίος και αυτός ά δεν φαίνονταν να γνώριζε και πολλά πράγματα για το τι γίνονταν στο μηχανοστάσιο του πλοίου

Σε λίγο το σκοτάδι έγινε μισοσκόταδο και μία παγωμάρα απλώθηκε στο σαλόνι της τουριστικής θέσης. Οι επιβάτες, μανάδες με μικρά παιδιά , μεσήλικοι αλλά και τουρίστες αισθάνονταν πλέον όμηροι του βοριά καθώς ήταν αποκομμένοι σε μία γωνιά του Αιγαίου μέσα σε ένα λαβωμένο καράβι. Στα μεγάφωνα ακούστηκε ότι

"έχει εκδηλωθεί φωτιά στο αριστερό τομέα του πλοίου και παρακαλούνται οι επιβάτες να παραμείνουν στις θέσεις τους".

Σε λίγο δόθηκε εντολή να μετακινηθούν στο μπροστινό μέρος του καταστρώματος όπου το πλήρωμα άρχισε να τους διανέμει νερό , πορτοκαλάδες , ντεπό και ασπιρίνες.

ΤΗΝΟΣ

Στο λιμεναρχείο της Τήνου οι πρώτοι συγγενείς των επιβατών άρχισαν να καταφθάνουν. Εκεί μία ευγενική λιμενοφύλακας προσπαθούσε να τους κρατήσει ψύχραιμους.

"Στο καράβι, εκδηλώθηκε πυρκαγιά στην αριστερή μηχανή και τώρα κατευθύνεται στην Άνδρο. Δεν έχει εκπέμψει σήμα κινδύνου και δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας."

Οι πιο ψαγμένοι κοιτούσαν στο λιμάνι της Τήνου και απέναντι την Ερμούπολη για να δουν αν έλυναν πλοία για να κατευθυνθούν προς την ρότα του "τραυματισμένου" καραβιού . Ευτυχώς όλα παρέμεναν δεμένα και αυτό ήταν καλό σημάδι. Λίγο παραπέρα, στο κόλπο του Αγ. Φωκά εξακολουθούσαν να είναι δεμένα δύο εμπορικά που λικνίζονταν στο ρυθμό του δυνατού βοριά.

"Παρακαλούμε , η κατάσταση είναι σοβαρή και πρέπει να έχουμε επικοινωνία με το κέντρο επιχειρήσεων", η ήρεμη αλλά και αυταρχική συνάμα φωνή του λιμενικού επέτεινε την ανησυχία των επισκεπτών.

Την ίδια ώρα ξεκινούσαν από το λιμάνι το ταχύπλοο του λιμενικού και μία λάντζα που άρχισαν να παίρνουν βορειοδυτική πορεία. Όλα τα κεφάλια στράφηκαν πάλι προς την Ερμούπολη ψάχνοντας στον ορίζοντα τα κόκκινα φαναράκια των πλοίων του λιμενικού και των ρυμουλκών. Δεν έβλεπαν τίποτε και αυτό ήταν καλό σημάδι.

ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ

"Στο πλοίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στην αριστερή μηχανή και τώρα κατευθύνεται προς το λιμάνι της Τήνου με τις υπόλοιπες μηχανές" , ακούστηκε από τα μεγάφωνα η φωνή προφανώς του ύπαρχου ενώ δόθηκε η άδεια σε όσους επιβάτες επιθυμούσαν να βγουν στο κατάστρωμα που μέχρι εκείνη την ώρα ήταν απρόσιτο.

ΤΗΝΟΣ

Το νέο κυκλοφόρησε. Κάποιοι άρχισαν να κατευθύνονται προς το λιμάνι περιμένοντας το πληγωμένο σκαρί.

"Με πήραν τηλέφωνο από μέσα και τώρα πέρασαν έξω από τα Ιστέρνια. Σε μισή ώρα θα είναι εδώ.", ακούστηκε μία φωνή

"να δούμε πως θα δέσει με μία μηχανή και επτά μποφόρ" σχολίασε κάποιος εισπράττοντας ταυτόχρονα την ανταπάντηση : 'για αυτό έφυγε η λάντζα και το σκάφος του λιμενικού

"Και μείς πως θα πάμε στην Μύκονο;"

"Αύριο το πρωί πρέπει να ανοίξω το γραφείο μου"

Δύο Ιταλοί απορημένοι προσπαθούσαν να μάθουν αν θα προλάβαιναν την πτήση για Ρώμη το πρωί της Δευτέρας. Απανωτες ερωτήσεις από εκείνους που περίμεναν να επιβιβαστούν για Μύκονο και για Ραφήνα που εισέπρατταν την ίδια απάντηση : "ρωτήστε τον πράκτορα"

Από μακριά άρχισε να ξεχωρίζει το φανάρι του πλοίου που πλησίαζε στο λιμάνι. Το μόνο που ήταν σίγουρο είναι ότι ελάχιστοι επιβάτες γνώριζαν ότι τότε θα ξεκινούσε ένα νέο μαρτύριο καθώς το δέσιμο με μία μηχανή και επτά γεμάτα μποφόρ δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση.

Ο κόσμος που είχε πυκνώσει στο λιμάνι παρακολουθούσε το Χαϊ Σπηντ να μπαίνει αργά αργά . Για μισή ώρα έκανε μανούβρες καθώς προσπαθούσε να δέσει. Αυτόπτες μάρτυρες εκατοντάδες άνθρωποι που τους είχε ελξει το όχημα της πυροσβεστική αλλά και το ασθενοφόρο που "έσπασαν" την πεζοδρόμηση του παλιού λιμανιού. Μετά από μανούβρες που κράτησαν πάνω από μισή ώρα κατάφερε να δέσει και να αποβιβάσει τους ταλαιπωρημένους επιβάτες του πριν το δέσουν για επιθεώρηση

Στο λιμάνι καθηλώθηκαν όμως οι επιβάτες με προορισμό την Μύκονο αλλά και εκατοντάδες άλλοι που ήλπιζαν να φθάσουν στις δουλειές το πρωί της Δευτέρας στην Αθήνα.

Θύματα: η αξιοπιστία, η εμπιστοσύνη και κυρίως ο τουρισμός που αποδεικνύεται ότι είναι άμεσα εξαρτημένος από τα καπρίτσια των εφοπλισταδων που αψηφούν τα πάντα το καλοκαίρι και εξαφανίζονται τον χειμώνα.

Η επιστροφή του ποδηλάτου

Mετά την εγκατάλειψή του, όταν το αυτοκίνητο έγινε ο κυρίαρχος τρόπος μεταφοράς στις βιομηχανικές χώρες κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, το ποδήλατο ξαναεπιστρέφει. H παγκόσμια παραγωγή ποδηλάτων, που υπολογίζεται κατά μέσο όρο σε 94 εκατομμύρια τον χρόνο από το 1990 ως το 2002, αναρριχήθηκε σε 130 εκατομμύρια το 2007, ξεπερνώντας κατά πολύ την παραγωγή αυτοκινήτων που ανήλθε σε 70 εκατομμύρια. Oι πωλήσεις ποδηλάτων σε κάποιες αγορές αποκορυφώνονται με εκπληκτικούς ρυθμούς όταν οι κυβερνήσεις παρέχουν κίνητρα για να ενθαρρύνουν τη χρήση τους. Η Κίνα H Kίνα, με 430 εκατομμύρια ποδήλατα, έχει το μεγαλύτερο στόλο στον κόσμο, αλλά τα ποσοστά ιδιοκτησίας είναι υψηλότερα στην Eυρώπη. Oι Kάτω Xώρες έχουν περισσότερα από ένα ποδήλατο ανά άτομο, ενώ η Δανία και η Γερμανία έχουν ακριβώς κάτω από ένα ποδήλατο ανά άτομο. Oμως, η Kίνα ήταν αυτή που κατέδειξε ότι το ποδήλατο είναι ένα μέσο που μπορεί να παρέχει τη δυνατότητα μετακίνησης για τους χαμηλού εισοδήματος πληθυσμούς. Tο 1976, η χώρα παρήγαγε έξι εκατομμύρια ποδήλατα. Mετά από τις μεταρρυθμίσεις του 1978, που οδήγησαν σε μια οικονομία ελεύθερης αγοράς και στη ραγδαία αύξηση των εισοδημάτων, η παραγωγή ποδηλάτων αναρριχήθηκε, φτάνοντας σε σχεδόν 90 εκατομμύρια το 2007. Mεταξύ των βιομηχανικών χώρων, την πρωτοκαθεδρία για τον σχεδιασμό φιλικών συστημάτων μετακίνησης για τα ποδήλατα κατέχουν οι Kάτω Xώρες, όπου το 27% όλων των ταξιδιών πραγματοποιούνται με ποδήλατο, η Δανία με 18% και η Γερμανία με 10%. Σε αντίθεση, στις Hνωμένες Πολιτείες, στην Aυστραλία και στη Mεγάλη Bρετανία το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 1%.

Τι θα διαβάσετε στις εφημερίδες

Το φθινοπωρινό πακέτο μέτρων που θα έχουν επίκεντρο τις ΔΕΚΟ, τα κλειστά επαγγέλματα και τις εργασιακές σχέσεις κυριαρχούν στα πρωτοσέλιδα των σημερινών εφημερίδων.

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "5.327 οι δασικές φωτιές στην Ελλάδα. Ενώ βρισκόμαστε στην αιχμή της αντιπυρικής περιόδου".

Η ΑΥΓΗ: "Θύελλες φέρνει το "Μνημόνιο 2".

ΑΥΡΙΑΝΗ: "Αυξήσεις φωτιά στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ. Τα νέα σκληρά μέτρα που επιβάλλει η τρόικα ισοπεδώνουν το λαϊκό εισόδημα".

ΤΟ ΒΗΜΑ: "Οι δέκα εντολές της τρόικας για φόρους 5 δισ. ευρώ. Σκληροί όροι για τη χορήγηση της τρίτης δόσης".

Η ΒΡΑΔΥΝΗ: "Ιδού τα νέα μέτρα. Άμεσες ρυθμίσεις για την εξοικονόμηση 4 δισ. ευρώ ζητά η Κομισιόν".

ΕΘΝΟΣ: "Θεραπεία - σοκ για ΔΕΚΟ και νοσοκομεία. Η τρόικα πιέζει για νέο κύμα αλλαγών από τον Σεπτέμβριο".

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ του Σαββάτου: "Χρήματα στον Σόρος από την Ελλάδα. Είναι Ουγγρο-Εβραιοαμερικανός διεθνής κερδοσκόπος που "ρήμαξε" εθνικές οικονομίες και δεδηλωμένος οικονομικός στυλοβάτης των Σκοπίων".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: "Εξι μέτρα - φωτιά οδηγούν σε εργατικό "σκλαβοπάζαρο". "Μπουλντόζα" ο Λοβέρδος, σαρώνει τις εργασιακές σχέσεις".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Μνημόνιο Νο2 με νέα μέτρα - σοκ. Η κυβέρνηση το υπέγραψε εντός θέρους αλλά εκτός Βουλής".

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: "Πάνω οι φόροι κάτω οι μισθοί. 2011: Σκληρός χειμώνας για μισθωτούς και συνταξιούχους".

ΕΣΤΙΑ: "Η Ελλάδα γέμισε επαίτες. Άκρως ανησυχητικό κοινωνικό φαινόμενο".

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: "Οι αυστηρές επιταγές του νέου Μνημονίου. Στο επίκεντρο μισθοί Δημοσίου, ασφαλιστικό, εργασιακό, κλειστά επαγγέλματα, ΔΕΗ, ΟΣΕ, ΑΤΕ".

Ο ΛΟΓΟΣ: "Μονόδρομος το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων. Υποχρεωμένη η Ελλάδα να λάβει και άλλα μέτρα το 2010".

ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο: "Δεύτερο κύμα αλλαγών ήδη από τον Σεπτέμβριο. Τι προβλέπει το επικαιροποιημένο Μνημόνιο".

Η ΝΙΚΗ: "Μισθοί πείνας, τιμές... Βρυξελλών. Η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων επιστρέφει στο 1984".

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: "Επικαιροποιημένο Μνημόνιο Οικονομικής - Χρηματοπιστωτικής Πολιτικής": Νέες αντιλαϊκές ανατροπές από κυβέρνηση - τρόικα"

Τι θα διαβάσετε στις εφημερίδες

Το μνημόνιο με παραινέσεις και υποδείξεις και η ένταση στα κομματα λόγω δημοτικών εκλογών κυριαρχούν στα πρωτοσέλιδα των σημερινών εφημερίδων.

" Η ΑΥΓΗ: "'Ενάρετος κύκλος' με χρέος 139% ΑΕΠ"

ΤΟ ΒΗΜΑ: "Όχι' σε νέα μέτρα. Σαφάρι όμως για τους φόρους. 'Δεν συζητεί' τις παραινέσεις της Επιτροπής η κυβέρνηση"

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: "Ενεκρίθη με επιφυλάξεις η δεύτερη δόση. Η Κομισιόν αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να απαιτηθούν νέες παρεμβάσεις στο συνταξιοδοτικό σύστημα"

Ο ΛΟΓΟΣ:"Πράσινο φως για τη δεύτερη δόση του δανείου αλλά...Νέα μέτρα ζητάει η Κομισιόν"

Η ΝΙΚΗ: "Πληρώνουμε επιπλέον 110 ευρώ. Στα ύψη έχει ανέβει ο μηνιαίος οικογενειακός προϋπολογισμός"

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: "Στάχτη στα μάτια η 'αισιοδοξία' για την οικονομία. Συνεχίζουν αντιλαϊκά κυβέρνηση - Τραπεζίτες - Ε.Ε."

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Αλλαγές στον εκλογικό χάρτη, στα μέτρα του ΠΑΣΟΚ. Ο πληθυσμός της χώρας ανέρχεται σε 10.964.020 κατοίκους"

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ: "Καταιγίδα νέων μέτρων. 'Πράσινο' για τη δεύτερη δόση του δανείου, 'κόκκινο' για την υστέρηση των εσόδων"

ΑΥΡΙΑΝΗ: "Σπιράλ θανάτου για την ελληνική οικονομία. Ολική επιστροφή των μαύρων σεναρίων για χρεωκοπία από τους Γερμανούς"

Η ΒΡΑΔΥΝΗ: "Στη δίνη νέων επώδυνων μέτρων. Η Ε.Ε. ζητά την εισαγωγή πρόσθετων ρυθμίσεων λόγω των μειωμένων εσόδων"

ΕΘΝΟΣ: "Συστάσεις από Κομισιόν για νέα μέτρα. Με επαίνους αλλά και υποδείξεις η δεύτερη δόση του δανείου"

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: "'Χείμαρρος' φόβου στη Χειμάρρα οι Αλβανοί. Αφού σκότωσαν τον νεαρό Βορειοηπειρώτη επειδή μιλούσε Ελληνικά επιχείρησαν να σκοτώσουν και την οικογένειά του"

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: "Κομισιόν: Νέα μέτρα για το ασφαλιστικό μέχρι το 2011. Ενώ συνιστά και διαρθρωτικά μέτρα στην Οικονομία αν πέσει έξω ο Προϋπολογισμός"

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Αντάρτικο διαρκείας. Σε εξέλιξη το σχέδιο αποστασίας της Ντόρας εν όψει των εκλογών"

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: "Μπαμπούλας για τις συντάξεις. Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μιλάει για νέα μέτρα το 2011

ΕΣΤΙΑ: "Προβάλλεται εικόνα καταστροφής. Ποιοί διαμορφώνουν το μαύρο κλίμα"

ΤΑ ΝΕΑ: "Σφαγές και ψίθυροι. Διαγραφές και εντάσεις στα κόμματα"

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki