Φρενάρει η επέκταση εμπορικών δικτύων
Τελευταία Ενημέρωση στις
Σάββατο, 16 Ιανουάριος 2010 14:42
Σάββατο, 16 Ιανουάριος 2010 10:51
Η κρίση κτυπά και το κλάδο των σουπερ μάρκετ και αυτό έχει άμεση επίπτωση στην ζήτηση για εμπορικούς χώρους κυρίως σε μικρές και μεσαίες αγορές αστικών κέντρων της περιφέρειας. Ενδεικτικές θα πρέπει να θεωρηθούν οι φήμες που ακούστηκαν και οι οποίες διαψέυστηκαν για μεγή ελληνική αλλυσίδα ελληνικών συμφερόντων.Παράλληλα έγινε γνωστό ότι πτώση τζίρου στην Ελλάδα παρουσίασε ο γαλλικός όμιλος Carrefour το 2009 έναντι του 2008, λόγω των αρνητικών επιπτώσεων που καταγράφηκαν γενικότερα στη οργανωμένη λιανική από την κρίση